<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d2056266902489295380', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
girls language
45 things a girl wants but won't ask for
reunion kem bina sahsiah dan kaitannya :)
iluvislam.com
2009 new blog bebeh.


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Sunday 3 May 2009 @ 01:42
`kawan SAYANG kawan


hurm entry nih aku nk citew psl sayang aku yg dua org nih...
yg pakai bju kadet polis uh khalidah binti kamsah/ehyka
oke aku citew pasal die dulu aw...
dea nih taun lepas kwn melekat aku arh kirenyeh mane2 same2 sbb mse tuh kami tinggal dueorg jeh...
tp taun nih aku lebey rapat dgn niya menyebabkn aku jd renggang dgn dea...
tp aku teramat syg gile kat dea..
sejak abg munky gado dgn argon aku bertambah x rapat dgn...
aku rindu nk kuar dgn dea...
aku rindu nk kuar ramai2 berimpit dlm kete argon yg comel toh...
aku rndu nk berkepit nan kaw...
tp skunk aku xdpt ase lagi...
nk kuar dgn kaw pon sah..
aku ase maybe aku penah menyinggung pasaan kaw...
even aku da rapat gile dgn niya aku tetap rindu dgn kaw...
aku syg kaw same mcm aku sygkn niya...
cme kaw yg mcm bawak diri...
sedey sgt...
wey aku syg gile gile gile gile kat kaw macik kicik!
now aku nk citew pasal yg bju oren toh nme dea nur aniza binti idris/niya
taun lepas aku x rapat sgt dgn dea coz dea rapat gile nan faizah uh...
tp end of the year deaorg gado...
sejak dari toh dea start rapat dgn aku...
mmg aku anggap dea mcm adek badek aku...
mane2 aku dgn dea ajeh...
sume pasal dea aku taw...
maybe ade kot yg aku tataw...
huhuhuhu aku bkn sorg kwn yg baik...
aku law blh nk kwn dgn dea smpai bile2...
sbb aku syg dea gile sgt...
dea lah teman ketawe aku teman nages aku...
dea arh yg paling aku syg...
aku law blh xnak kehilangan dea...
:)(:
wey aku syg kaw gile gile gile gile sgt!!!
jgn penah lupakn aku yew!!