<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d-5515443262363946682', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
lamenyerrr..
Hargai matamu teman :)
pertama kali berniaga di bazar ramadhan..
Trial Exam SPM..
Bergaduh dengan PELAKON WANITA TERBAIK SMKPP
Semua
Top 10 most favourite foods.Pasta please(any pasta...
apeape aje :)
Bff no more :(
Attention!


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Saturday, 27 June 2009 @ 01:01
`festival nasyid peringkat zon pudu :)

assalamualaikum my frens!



even kiteorg x menang tp happening gle



n besh arh gaks!



2 skola yg mewakili zon pudu untuk bertandingan peringkat



daerah kut...



SMK aminudin Baki (1st )



n



SM teknik alam shah (2nd)



and this is 3rd place



SMK seri tasik...



TANIAH uols!






nak tgk gamb kami?



kami pkai simple jeh aw!













hahaha...

gamba aku censored doh!

nak tgk gamba cantek x?

nih hah!


comel x?

hahaha...tame2 tga boring nihkan...

kawankawan aku ade bkak blogshop nih

rajin dtg lah.

tekan kt cari saye disini toh...

:)

BORING :)






Friday, 19 June 2009 @ 09:13
`nasihat jer... :(

aku bkn nak membebel tp budak nih da melampau sgt...kurang asam betol...mmg menyeksa jiwe aku btol arh...
korang tafsir lah sndiri perbualan di ym nih...
kwn2 bkn aku nak berlagak alim tp...aku nak jlnkan tanggungjawab aku jeh...tp nih aku dpt...


*****************************************************************************************

tiekah ati: ???
iskandar: besar la awk pnye breast
tiekah ati: aish asl ckp bnde x baek nih?
iskandar: heheh
iskandar: x de pe
iskandar: suke tngok besar2
tiekah ati: asl plak...
iskandar: merangsang nfsu
iskandar: hehehe
tiekah ati: hurm dalah...
iskandar: saiz pe eh?
tiekah ati: eh awk nih lebey2 plak...
tiekah ati: jgn lah ikot nafsu sgt istigfar byk...ati awk nih dah itam sgt nih...
iskandar: hahaha
iskandar: skali blakon bek la
iskandar: dah2
iskandar: x mau dgq mlm2 nih
iskandar: bye2
tiekah ati: oke dont u ever disturb me...mind ur own biznes!org mcm kaw nih xlayak idop kat bumi allah nih...taubat cpat2...nanti mampus dlm kufur...aku bkn nak merepek ataw nak belagak alim tp kau sbagai manusia patot pike ape tujuan kaw idop kat bumi allah nih...nak romen jeh?baek mampos arh...kaw idop kat bumi allah nih nak cari bekalan utk akhirat...law xckup bekalan neraka lah tempat kaw...peringatan nih bkn utk kaw jeh tp utk aku skali...law kaw nak cite psal sex kaw pilih pompan bodo jeh yg ckap islam2 tp islam ats nme jeh...kaw dah slh pilih org arh wey...cermin muke kaw toh dulu muke pon mcm cekodok basi!oke aku harap kaw tobat cpat2 aku xnak org islam mcm kaw nih mati dlm kufur...aku doakn kaw dpt hidayah yew...bye salam iskandar: ish2
iskandar: ko nak kata kat orang
iskandar: tngok diri ko sendiri dulu
iskandar: sapa yg pakai seksi2 dulu dlm ms
iskandar: bkn ko ke?iskandar: ko jaja badan ko yg gemuk 2
iskandar: 2 x kira dosa ke
tiekah ati: DULU BAHLOL
iskandar: ape la ehh
iskandar: ckap pndai
iskandar: stkt letak pic pakai tudung
iskandar: nak tnjuk bek bek x yah
iskandar: lagi satu
iskandar: ko kata muka aku cam cokodok
iskandar: x ke hina ciptaaan tuhan 2
iskandar: ko nih bodo keiskandar: kita mnusia mana leh hina ciptaan tuhan
iskandar: ko g skolah bljr pndai2
iskandar: baru nak nsihat orang
tiekah ati: taw plak ingat tuhan...
tiekah ati: ngat kaw nih kafir!
iskandar: hahaha
iskandar: ko 2 yg kafir bodo
iskandar: munafik
iskandar: ckap len
iskandar: wat len
iskandar: badan cm badak ada hati kutuk orang
iskandar: sudah2 la 2 k
tiekah ati: badak ?
tiekah ati: hurm xpelah aku xmkn nasi umah kaw..
iskandar: dah la k
iskandar: cermin diri 2 sblom ckap kat orang
iskandar: nak belakon alim
iskandar: tapi bodo
iskandar: ko wat krangn pe pnjng2 bongok
tiekah ati: oke aku tak layak nak tarbiyah org mcm kaw...tp slagi aku daya aku hanya menjlnkan tugas sebgai org islam...
iskandar: hahaha
iskandar: dah la k
iskandar: nk mntah aku dgr
iskandar: bye2
tiekah ati: muntah lah... (TIADA TAPISAN)

**********************************************************************************

sesiape bnci pd akan tindakan sye sile beredar beredar...

SALAH AKU KEH?????





Wednesday, 17 June 2009 @ 05:25
`breathless :)

assalamualaikum sumer bloggers!
hehehehhe(tga sengih nih)
korang tga wat apeda?
oke2 aku nak citer pasal byk mende oke...
byk sgt tuh xlah...
tp skdar mengalirkan segala bnde yg terperuk dlm lubuk pale otak aku ni hah yg da terperam selama beberape ari lah yekkk!
oke2...eh kaw nih yika asek oke jeh en?
papelah kwn!
*************************************************************************
1 minggu di kelantan agak busan sbb xjln2 n xde gmbar nak disnap pong!
sbb xde pape pon...
duduk umah tok ayah ajeh...
tp satu bende yg aku ase kelaka n menyaketkn...
ptg sebelom aku blik kl aku jatuh bilik air mse nak basuh pinggan saket gegiler arh buntut
n pinggang aku saket smpai ke saat ini...
wowowwowo sedey oh!
************************************************************************
oke aku rndu argon!
dea da laen skunk amat laen...
layan aku mcm nak xnak jeh...
taw penat keje aku pon penat skola gak
tp wat dunno jeh...
x syg aku lah toh...
aku ase mcm xde pakwe...
tp nak wat camnew da syg tahap gaban kan...
kaw tetap dihati kuh lah argon...
aku rndu kaw kaco aku bile aku xblas msj kaw tp
kaw toh...
salu nak bg aku nanges en?
xpe xpe xkesah da bese sejak setahun lepas lah syg...
oppps!
terlepas gak aish xpe arh...
**************************************************************************
sekolah?
nih mls nak citer nih wat aku bengkek jeh...
result mid year exam k.o
tp ade arh sket oke...
sedey lah mcm ane aku nak capai cita umi n abah aku?
aku ase berat sgt...
tensen toh toksah aku nak habaq kat ampa lg...
dah sebeban dah aku pikoi!
letih mmg letih nak tahan bende nih...
tp semua letak harapan kat aku...
sedey law aku hancorkan ati deaorang...
dah dah toksah nak sedey lg aku harus bangkit wey!
bangkit!
*********************************************************************
sabtu nih aku ade pertandingan nasyid...
festival keh apekebende arh...
kat SMK CHERAS KL
tp mmg xde preparation utk toh...
tp aku takut aku gugup!
takot!!!!!
...................
**********************************************************************
nak tgk adek aku x?
nme dea razin ariffin...
dea adek tiri aku yg last...
tiri?
toh xlah same bapak laen mak ajeh...
eh?
mak aku lom mati lg lah!
bapak aku gatai nak nikah jaa...
dah ampa diam noh!
kali nih xde gambar katun dah tga bermalasan layan jelah muke adek aku yg ensem nih





Wednesday, 3 June 2009 @ 21:18
`kami berenam :)

salam sumer :)

nak cite psal kwn2 aku iaitu aku,argon,kelingda,kelingmad,niya n acuyd :)

ini ade skit gambaq depa noh...





nak taw ark dulu kami selalu bersame salu jenjln naek kete kelisa argon smpai enam org berimpit2 bkn nasi impit yew himpit lah bongok!
apeda!

singgah kdai zubaidah salu sume nak gado2 en?sbb hape?sbb zubaidah badi en...hahak...pastoh slu bercekerama smpai bapak niya kol suro balik hahak!syoknye dulu tp skrang sume da berubah...yelah pantai lagikan berubah inikan pula manusia biase kan?wey korang aku rindu killer nak kuar beramai2 mcm dulu :)

aku taw korang pon same en?

okelah korang bye!yang aku taw korang kawan aku selamenyer!