<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d2056266902489295380', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
can you raed tihs?
award pertame :)
EXAM!
19 ways to keep her ! ( this one is for the guys ) :)
kawan SAYANG kawan
girls language
45 things a girl wants but won't ask for
reunion kem bina sahsiah dan kaitannya :)
iluvislam.com
2009 new blog bebeh.


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Thursday 21 May 2009 @ 04:40
`PERUT?

wah2 arinih suda byk kali kire2 4 ke 5 kali ke toilet
2 di rumah and belennye di skewl...
nak jawab exam pun xleh dalah arinih sejarah aish teseksi jiwa raga ku
opps teseksa jiwa dan rage ...
ini semua gara2 nasi FREE toh cilanat puya org...
law nak bg org mkn toh jgn lah smpai nk membunuh...
jahat kaw yew pembuat nasi puteh lauk rendang basi sayo kacang panjang lunyai!
mmg agak ha*am keja*ah lew en...
pagi2 dah menjenguk toilet skewl aku toh utk membuang mmg spoil mood aku pepagi dala skewl aku xde sabun!
nak aku terkena jangkitan keh?
nasib baek kwn aku yg cine toh bawak hand wash yg dettol toh...
law tidak mampos tgn aku berpenyaket...
eeeuuww!!
mse buat sejarah plak perot memulas mcm skrew driver...
mmg naek seriau aku...
bayangkanlah law aku terbuang itu shit...
xkeh menjadi isu sensasi yg hangat lagi hangit!
nak jeh aku saman macik pembuat nasiputihlaukrendangbasisayokacangpanjanglunyai!
dalah insiden cirit birit dah kene kat aku 2 kali tobat arh lepas nih xnak mkn rendang daging lagi...
except mak aku yg buat....
jadi sila berhati2 dgn rendang daging toh yew...
dea berade dimane2...
yang penting aku sedey nape lah jadi kat aku en?