<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d-5515443262363946682', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
kami berenam :)
ape ape ajeh!
PERUT?
can you raed tihs?
award pertame :)
EXAM!
19 ways to keep her ! ( this one is for the guys )...
kawan SAYANG kawan
girls language
45 things a girl wants but won't ask for


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Wednesday, 17 June 2009 @ 05:25
`breathless :)

assalamualaikum sumer bloggers!
hehehehhe(tga sengih nih)
korang tga wat apeda?
oke2 aku nak citer pasal byk mende oke...
byk sgt tuh xlah...
tp skdar mengalirkan segala bnde yg terperuk dlm lubuk pale otak aku ni hah yg da terperam selama beberape ari lah yekkk!
oke2...eh kaw nih yika asek oke jeh en?
papelah kwn!
*************************************************************************
1 minggu di kelantan agak busan sbb xjln2 n xde gmbar nak disnap pong!
sbb xde pape pon...
duduk umah tok ayah ajeh...
tp satu bende yg aku ase kelaka n menyaketkn...
ptg sebelom aku blik kl aku jatuh bilik air mse nak basuh pinggan saket gegiler arh buntut
n pinggang aku saket smpai ke saat ini...
wowowwowo sedey oh!
************************************************************************
oke aku rndu argon!
dea da laen skunk amat laen...
layan aku mcm nak xnak jeh...
taw penat keje aku pon penat skola gak
tp wat dunno jeh...
x syg aku lah toh...
aku ase mcm xde pakwe...
tp nak wat camnew da syg tahap gaban kan...
kaw tetap dihati kuh lah argon...
aku rndu kaw kaco aku bile aku xblas msj kaw tp
kaw toh...
salu nak bg aku nanges en?
xpe xpe xkesah da bese sejak setahun lepas lah syg...
oppps!
terlepas gak aish xpe arh...
**************************************************************************
sekolah?
nih mls nak citer nih wat aku bengkek jeh...
result mid year exam k.o
tp ade arh sket oke...
sedey lah mcm ane aku nak capai cita umi n abah aku?
aku ase berat sgt...
tensen toh toksah aku nak habaq kat ampa lg...
dah sebeban dah aku pikoi!
letih mmg letih nak tahan bende nih...
tp semua letak harapan kat aku...
sedey law aku hancorkan ati deaorang...
dah dah toksah nak sedey lg aku harus bangkit wey!
bangkit!
*********************************************************************
sabtu nih aku ade pertandingan nasyid...
festival keh apekebende arh...
kat SMK CHERAS KL
tp mmg xde preparation utk toh...
tp aku takut aku gugup!
takot!!!!!
...................
**********************************************************************
nak tgk adek aku x?
nme dea razin ariffin...
dea adek tiri aku yg last...
tiri?
toh xlah same bapak laen mak ajeh...
eh?
mak aku lom mati lg lah!
bapak aku gatai nak nikah jaa...
dah ampa diam noh!
kali nih xde gambar katun dah tga bermalasan layan jelah muke adek aku yg ensem nih
video