<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d2056266902489295380', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
breathless :)
kami berenam :)
ape ape ajeh!
PERUT?
can you raed tihs?
award pertame :)
EXAM!
19 ways to keep her ! ( this one is for the guys ) :)
kawan SAYANG kawan
girls language


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Friday 19 June 2009 @ 09:13
`nasihat jer... :(

aku bkn nak membebel tp budak nih da melampau sgt...kurang asam betol...mmg menyeksa jiwe aku btol arh...
korang tafsir lah sndiri perbualan di ym nih...
kwn2 bkn aku nak berlagak alim tp...aku nak jlnkan tanggungjawab aku jeh...tp nih aku dpt...


*****************************************************************************************

tiekah ati: ???
iskandar: besar la awk pnye breast
tiekah ati: aish asl ckp bnde x baek nih?
iskandar: heheh
iskandar: x de pe
iskandar: suke tngok besar2
tiekah ati: asl plak...
iskandar: merangsang nfsu
iskandar: hehehe
tiekah ati: hurm dalah...
iskandar: saiz pe eh?
tiekah ati: eh awk nih lebey2 plak...
tiekah ati: jgn lah ikot nafsu sgt istigfar byk...ati awk nih dah itam sgt nih...
iskandar: hahaha
iskandar: skali blakon bek la
iskandar: dah2
iskandar: x mau dgq mlm2 nih
iskandar: bye2
tiekah ati: oke dont u ever disturb me...mind ur own biznes!org mcm kaw nih xlayak idop kat bumi allah nih...taubat cpat2...nanti mampus dlm kufur...aku bkn nak merepek ataw nak belagak alim tp kau sbagai manusia patot pike ape tujuan kaw idop kat bumi allah nih...nak romen jeh?baek mampos arh...kaw idop kat bumi allah nih nak cari bekalan utk akhirat...law xckup bekalan neraka lah tempat kaw...peringatan nih bkn utk kaw jeh tp utk aku skali...law kaw nak cite psal sex kaw pilih pompan bodo jeh yg ckap islam2 tp islam ats nme jeh...kaw dah slh pilih org arh wey...cermin muke kaw toh dulu muke pon mcm cekodok basi!oke aku harap kaw tobat cpat2 aku xnak org islam mcm kaw nih mati dlm kufur...aku doakn kaw dpt hidayah yew...bye salam iskandar: ish2
iskandar: ko nak kata kat orang
iskandar: tngok diri ko sendiri dulu
iskandar: sapa yg pakai seksi2 dulu dlm ms
iskandar: bkn ko ke?iskandar: ko jaja badan ko yg gemuk 2
iskandar: 2 x kira dosa ke
tiekah ati: DULU BAHLOL
iskandar: ape la ehh
iskandar: ckap pndai
iskandar: stkt letak pic pakai tudung
iskandar: nak tnjuk bek bek x yah
iskandar: lagi satu
iskandar: ko kata muka aku cam cokodok
iskandar: x ke hina ciptaaan tuhan 2
iskandar: ko nih bodo keiskandar: kita mnusia mana leh hina ciptaan tuhan
iskandar: ko g skolah bljr pndai2
iskandar: baru nak nsihat orang
tiekah ati: taw plak ingat tuhan...
tiekah ati: ngat kaw nih kafir!
iskandar: hahaha
iskandar: ko 2 yg kafir bodo
iskandar: munafik
iskandar: ckap len
iskandar: wat len
iskandar: badan cm badak ada hati kutuk orang
iskandar: sudah2 la 2 k
tiekah ati: badak ?
tiekah ati: hurm xpelah aku xmkn nasi umah kaw..
iskandar: dah la k
iskandar: cermin diri 2 sblom ckap kat orang
iskandar: nak belakon alim
iskandar: tapi bodo
iskandar: ko wat krangn pe pnjng2 bongok
tiekah ati: oke aku tak layak nak tarbiyah org mcm kaw...tp slagi aku daya aku hanya menjlnkan tugas sebgai org islam...
iskandar: hahaha
iskandar: dah la k
iskandar: nk mntah aku dgr
iskandar: bye2
tiekah ati: muntah lah... (TIADA TAPISAN)

**********************************************************************************

sesiape bnci pd akan tindakan sye sile beredar beredar...

SALAH AKU KEH?????