<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d2056266902489295380', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
Attention!
Maaf :(
wishlist for my Buffday
kentut yang wangi
Air Batu Campur :)
kosong
festival nasyid peringkat zon pudu :)
nasihat jer... :(
breathless :)
kami berenam :)


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Friday 17 July 2009 @ 08:35
`Bff no more :(

left;yika right niya :)

this is sad entry,the readers must have al least i piece of tissue in ur hand right now :) eh bukn yang itu yang ini baru betul :(

aku tak tahu nak mula dari mane..
ok ok...
aku baru terima mesej niya yang mengatakan dia tidak ke kelas komputer esok..
then aku reply tanya kenapa tak datang sakit ke??
dia tak reply,and off fon :(
aku mesej abah idris tanya,mungkin abah sudah tidur..(family niya suka tidur awal)
dia tak reply juga...
sudah dua hari aku kurang bercakap,bergurau senda,bergelak ketawa dgn niya...
jika sebelum ini bila dia diam(niya diam tanda marah) mlmnya aku akan bertanya tentang salahku
padanya..
esoknya kami akan kembali seperti sedia kala..
tapi sejak semalam aku malas mahu melayan perangainya yang fikirku sudah melampau..
bosanlah aku kalau tiap2 hari mahu pujuk...
aku sebenarnya teramat sayang pada niya..ibarat kalau dia tak ade aku akan mati..
tapi aku sedar dia tak mungkin sayang aku macam aku sayang kat dia...
malam ini aku menangis lagi kerana persahabatan ini...
aku dah puas mengalah,menangis,memujuk..sedangkan perasaan aku dipandang sepi oleh dia...
kenapa dengan aku dia diam tapi dengan kawan lain dia siap bergurau senda??
aku sudah bosan menghadapi tekanan dalam hidup ini...
mungkin ini balasan aku terhadap ehyka..aku tahu dia sayang aku tp aku tetap mengejar orang yang tak sudi...
aaarghhh bosan apabila hidup perlu kawan...
inilah punca jika diri terlampau mudah sayang pada orang...
bodoh kah aku???
aku sedar aku tak cantik,memalukan..
sedih memikirkan tentang perkara ini...
aku sayang kaw niya...
aku doakan kita akan berbaik semula...
AMIN..
aku ade soalan untuk readers macamane nak buat kawan kita sayang kat kita??
sebab aku teramat sayang pada persahabatan ini...:)
tolong aku yew...