<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d-5515443262363946682', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
Semua
Top 10 most favourite foods.Pasta please(any pasta...
apeape aje :)
Bff no more :(
Attention!
Maaf :(
wishlist for my Buffday
kentut yang wangi
Air Batu Campur :)
kosong


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Wednesday, 19 August 2009 @ 00:02
`Bergaduh dengan PELAKON WANITA TERBAIK SMKPP

salam guys n babes!
sory lame tak update blog..
bz asek ingat makan jeh...
tadi niya gado dgn ito o.gs!ala..budak seksi yg penah aku tunjuk dulu tapi dah delete tuh..
mulut macam gampang sebut2 pasal arwah mak niya...peerrghh!membare aku dengar..
keadaan mase tuh memang gamat gile..
melayu gaduh dengan melayu!
yang aku taktahan tuh boleh menafikan yang dia repot pasal aku n niya serong sekolah..padahal dia tataw pape pasal bende sebenar..
pastuh terus nak buat cerita baek punya sampai satu bilik guru sekolah aku pandang sebelah mate kat aku n niya...
biaselah kamikan budak jahat kau jelah baek kan jajan!
aarrgggh yang aku rase nak tampar mulut aku nih asal lah aku tak melawan budak hingusan bajet pandai yang selalu mendabik dade tuh!
hurm siap bawak geng tuh yang tak tahan lagi tuh..
ajak budak kelas delima n baiduri..
wey korang taktahu dia tuh pelakon wanita terbaik...
hanya azira,syafiera,ain,khalida,aku,n niya yang tahu kebenaran pasal dia...
korang taktahu perangai dia..
sary blogkuh hanya melepas geram pada mu..
yelah kalau tak pada mu siapa lagi..
aku tahu...
segalenye tak mungkin habis setakat ini mungkin aku n niya akan dipanggil guru disiplin...
aaarrrgghh berbahagia lah kau wahai insan PHD!
aku tak mungkin lupekan ape yang kau buat kat aku n niya..
moga ALLAH swt membalas ape yang telah kau buat pada aku n niya...
AMIN YA RABBAL ALAMIN