<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d-5515443262363946682', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
Bff no more :(
Attention!
Maaf :(
wishlist for my Buffday
kentut yang wangi
Air Batu Campur :)
kosong
festival nasyid peringkat zon pudu :)
nasihat jer... :(
breathless :)


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Wednesday, 22 July 2009 @ 17:52
`apeape aje :)

salam da lame tak online kan yelah asyik busy jeh dgn keje sekolah :)
huhuhu kes aku n niya da selesai pada malam tuh juga pukul 3 lebey pagi dea mesej ckp taknak lah putuskan hubungan
persahabatan kitaorang terputus rupenya dia punya masalah yang hanya aku saje yang tahu...
selame ini dea tak pernah menangis depan aku..dia selalu ketawe...
tak sangke...
semalam pada 22/7/2009 aku pergi lawatan ke Mahkamah Syariah Kuala Lumpur...
pengalaman yang menarik..
tengok perbicaraan kes cerai,khalwat,kahwin tanpa kebenaran mahkamah...
semua kena denda...
ade tuh bercerai umur baru 24 tahun dah cerai anak pulak 2...
hakim tanya dah rujuk dea cakap tak rujuk...wah so scared woh!
ade tuh kes khalwat kena tangkap kat taman tasik titiwangsa :)
ehhh cukup2 duk ngata orang...
nak tengoklah gambarnya :)
nah ameklah :)








































































dah2 sudah aku da malas nak upload gamba byk2...
senornya ade lagi gamba tapi blogger uploader lembap!
arhh!!komen siket pasal lagu saye.. :)