<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d2056266902489295380', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
Trial Exam SPM..
Bergaduh dengan PELAKON WANITA TERBAIK SMKPP
Semua
Top 10 most favourite foods.Pasta please(any pasta...
apeape aje :)
Bff no more :(
Attention!
Maaf :(
wishlist for my Buffday
kentut yang wangi


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Thursday 27 August 2009 @ 19:30
`pertama kali berniaga di bazar ramadhan..

semalam aku tolong family argon meniaga kat Taman Samudera kat area Gombak..
Mak argon jual cekodok n argon jual mee goreng,meehun goreng n kotiaw goreng..
mesti korang tertanya kan kenapa cekodok..
cekodok mak laen taw ramuan dia istimewa...
ade cekodok ayam,daging,udang,sotong,cendawan,ketam,bilis n macam2 ada..
sampaikan orang yang datang nak beli pon pening nak pilih yang mana...
aku sendiri tengok n tolong sket2 time mak n argon bancuh adunan cekodok tuh..
bukan macam kite buat yang bubuh tepung, air, garam, bilis bawang tuh..bukan bukan!
bukan nak puji ape tapi mmg sedap gile!
lain dari yang lain..
aku paling suke cekodok jagung..mmg manis n sedap!
huhuhu tapi penat memang lah penat...
memule tuh mak n argon datang amek aku kat umah pastuh pergi Pasar beli barang
pastuh balik siap barang2 semua..dalam pukul 2 petang dah siap..and kiteorang gerak..
argon,mak,adik n kakak(adik n kakak nih anak sedara argon) nak lori putih..
aku n kak fiza(kak fiza nih tunang adik argon namenya ali) naik kereta argon..
dah lah minyak kete argon takde die boleh plak suruh follow die ikut jalan jauh lagi...
sampai2 jeh hujan...
bukak meja n payung mak dah start menggoreng cekodok yang argon dah start gorang mee die...
mase meniage tuh aku lambat sikit arh yelah baru pertame kali plak tuh..
dalah ramai orang...
untung?
bolehlah dapat..
mee n kotiaw argon habes tinggal meehun sikit jeh..
cekodok ade jalan gak yang abes cekodok ayam n daging..
mase bukak pose tuh aku tak makan sangat tapi makan arh gak, teringat kat umah..
pertame kali bukak pose dengan orang lain bukan dengan family aku..
tapi mmg aku happy semalam...
dapat pengalaman...
balik2 jeh aku dapat upah sikit mak argon bagi...
alhamdulillah rezeki bulan ramadhan...
almaklum lah bile bukak sekolah nanti mesti takde duit belanja lagi...
mintak mintak lah aku tak batuk2 mase kat sekolah..
sebab sakit dade makin terok sejak deman arituh...
sejak akhir2 nih perasaan rindu kat argon selalu menjelma...
bile malam jeh susah nak tidur..tapi alhamdulillah semalam mungkin terlalu penat aku tidur nyenyak sampaikan mak aku kejut sahur pun tak sedar tapi still boleh bangun okeh...
lepas sahur tidur balik pastuh pagi tadi bangun sebab abah kejot suruh jage adek aku yang kecik tuh..
bile aku tidur jeh sebelah die die menangis nak mak aku dalah mak aku pegi keje...
akulah..
tensyen jeh..sian budak tuh kene maki nan aku tapi takdelah terok doh aku ade perasaan lagi yee...
dah asyik dok melalak jeh...
geram aku...
huhuhu dalah exam nak dekat..
revision haram tak buat...
ape nak jadi dengan aku nih....
bye selamat berpuasa :)