<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4385675841918878097\x26blogName\x3dakuyika\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://selipartinggi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selipartinggi.blogspot.com/\x26vt\x3d2056266902489295380', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
yika Diary talking links credits
MUSIC

Stop it when its annoy u


Disclaimer



Archives

Recent Posts
Air Batu Campur :)
kosong
festival nasyid peringkat zon pudu :)
nasihat jer... :(
breathless :)
kami berenam :)
ape ape ajeh!
PERUT?
can you raed tihs?
award pertame :)


Date back by month
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
April 2010
Monday 13 July 2009 @ 07:55
`kentut yang wangi

assalamualaikum :)
cantek kan aku punya blog skin?
taw dah lame dah toksah dok puji2...
aku tahu lame dah...
uish!riak sungguh kan?aku cukup benci lah!
hahahaha...
BODOH!
yalah kalau aku sendiri tak tak angkat bakul sendiri
sape nak angkatkan??
korang? aku tahu dah korang malas kan?
toh lah asyik nak besarkan buntut korang yang selulit tuh jeh...
hurmm tak tahu lah aku..


korang korang cube korang bagi komen sikit tentang blog aku nih...
mane tahu aku bole improve lagi blog miskin aku nih :)
korang aku sayang korang taw!
terutama kau lah yang tga skodeng blog aku nih..
laa duk pandang belakang buat ape?
yelah engkau tu lah!
hah!baru nak sengih kan?
e'eh gigi kau jongang rupenye...
tapi aku tetap sayang kat kau lah wey...
aku rindu niya!
kenal tak niya?
tak kenal taku tak sayang korang!
okelah aku nak out nih...
bye salam...

yelah aku sedar aku da merepek kan?
okelah dari takde update kan?

title tuh takde kene mengena dengan post ini..boring taktau nak tulis tajuk ape
Bantai jelah!
oke nak pegi makan sup tulang jap!
oh nyum nyum!